XRATED Jamaican behaviour, or so it would appear.
Dem Jamaican yah no easy wid dih chinese telephone business at all, at all.
So after four versions about the latest ‘abduction attempt’ of the 3 girls at Pembroke Hall High along the boulevard’, it TURNS OUT that it was one deggae Excelsior girl on Orange Street being taken home off the street by a real hot blooded Jamaican soldier who living across the street knew her parents. Turns out that he said he was a police when angry citizens descended on him to ‘pulparise’ him and when he was asked for an idea to prove who he was he produced his driver’s license. HMmmmmm Good or bad..
Jamaican people we a nu chinese so stop play chinese telephone with Jamaican life or more people will be hurt. so then this seems a diffrent kinda cock mout a ketch di cock.
Yuh still affi wonder though how inna brawling downtown wid police every weh especially pon Orange Street, nobaddy not even dis real soldier man neva did call any a dem when the drama start.
A mean di gyal know seh dih man a protect dih interest of her parents. did she act like she didnt knows him why suh many people feel the need fih intervene?
Why the dick_ants di man neva seh a him neighbour and him know ar parents .. anyting but mih a police.
And den now a frighten him frighten suh, him produce license. Naw man.
DUPPY KNOW WHO FI FRIGHTEN STILL
Here how mi fuss hear bout diss attempt abduction.
Mi walk inna wan building downtown not far from the ‘scene of the crime.’
Wan woman start ask mih if mi hear bout dih three pembroke hall pickney weh get kidnap by somaddy in na car weh seh imma police.
She seh pickney run back and tell school wid liscense plate and principal announce ova mike. A fi ar daughter she seh a call ar an tell ar.
By di time she don won next woman start shout a nu pembroke hall – a windward road primary and ah one pickney.
Den one man start jump up and seh oonu see how rumour spread a won exclesior pickney but mih nouh know a weh pon mountain view.
Later on now, mi real source buss mi pon di reall story, the raw truth weh God up above love.
But more importantly it wasnt even abduction, but a good neighbourly samaritan a extend brotherly love for a child going astray.
- ... qualified & experienced in journalism, creative writing, editing, the arts, art critique, paralegal, photography, teaching, research, event planning, motivational speaking, workshops for children and adults, visual arts etc. Click here for contact form. ...or email me here
- One culture from many2022.10.17Jamaica Opposition Mark Golding 2022 Heroes Day address
- Of Law and Justice2022.10.12Jamaica Stock Exchange is for all Jamaicans!
- Events and celebrations2022.10.03List of Digicel Rising Star winners up to 2022
- Raw and Direct2022.10.02ARE JAMAICANS prepared for artificial intelligence?