A who did tell Ishwana fi guh diss up Jamaica’s national heroine, ahem national icon.
Well she touch more than cawn and Miss Kitty, beloved by many Jamaicans neva mek fun fih address how Ishwana guh call dih Caribbean bandana dish cloth.
Serious look like she neva understand dih significance of the bandana to dih Caribbean people dem. Ishawna diss Miss Lou.
Pon top a it she go fass go seh Miss Lou wear di table cloth.
Tek time, Tek time Ms Kitty tek dih hurt fi Miss Lou and tek awn Ishawna pon di big big Reggae Sumfest International stage.
Miss Kitty neva duh nutten less than pelt out the heap a anger pon di Reggae Sumfest stage in front a dih whole world.
Di Bible did seh nutten no worse dan a woman’s scorn.
Watch Video where Miss Kitty diss Ishawna on big big Reggae Sumfest platform
- ... qualified & experienced in journalism, creative writing, editing, the arts, art critique, paralegal, photography, teaching, research, event planning, motivational speaking, workshops for children and adults, visual arts etc. Click here for contact form. ...or email me here
- Raw and Direct2019.04.18Jungle Justice for rape crew members ‘begun’ Tuesday, April 17, 2019
- Embassies in Jamaica linkup2019.04.08Art, tourism meet at R-Hotel for business
- Art exhibition2019.04.07Art and Tourism meet for business in Bryan McFarlane’s New Beginnings
- Special FYI News2019.04.07‘Paint-by-Numbers’ Dan Robbins dies at 93